Kroniek

Kroniek van Heythuysen 2023

Elk jaar wordt er een Kroniek van Heythuysen over het afgelopen jaar uitgegeven. In deze Kroniek staat in chronologische volgorde een opsomming van feitelijkheden, gebeurtenissen en evenementen die vorig jaar plaatsvonden in de kern Heythuysen aangevuld met relevante foto's. Het boekwerk bestaat dit jaar inclusief de omslag uit 74 pagina’s. De Kroniek van Heythuysen 2023 is gratis voor de leden van Heemkundevereniging Heitse. De Kroniek 2023 is samengesteld door Marianne Bultman-Verheijden.
De Kroniek van Heythuyen 2023 is vanaf vrijdag 1 maart 2024 verkrijgbaar bij de volgende verkooppunten: Primera Plantinga, Sport en Mode Verheggen en het Bibliocenter. Eerder verschenen publicaties zijn uitsluitend verkrijgbaar bij het Bibliocenter. Ook de Kronieken van voorgaande jaren zijn hier verkrijgbaar. De prijs voor de Kroniek van Heythuysen 2023 bedraagt € 4,50.

Hieronder ziet u eerdere edities van de Kroniek. Klik op de afbeelding voor een grotere afbeelding.