De Bössel

De Bössel nr. 34

De 34e uitgave van het verenigingstijdschrift De Bössel is binnenkort beschikbaar zoals u ziet. De inhoudsopgave kunt u hiernaast zien op de achterpagina van De Bössel. Op de vrijmarkt op zondag 5 mei begint de eerste verkoop. De Bössel nr.34 is vanaf woensdag 8 mei 2024 verkrijgbaar bij de volgende adressen: Primera Plantinga, Verheggen Mode en Sport en het Bibliocenter. De prijs is € 4,95. Leden van Heemkundevereniging Heitse ontvangen De Bössel nr. 34 gratis. Voor diegenen die nog geen lid zijn van Heemkundevereniging Heitse is het uitkomen van de 34e uitgave van De Bössel wellicht een goed moment om zich aan te melden als lid van Heemkundevereniging Heitse. Voorgaande uitgaven van zowel De Bössel, de Heitser Kalender en de Kroniek van Heythuysen zijn uitsluitend verkrijgbaar bij het Bibliocenter.

Opbergmap

Er is ook een opberg/verzamelmap verkrijgbaar om de Bössel en Kroniek in op te bergen. In de opbergmap kunnen maximaal 15 Bössels worden verzameld. De map is uitsluitend verkrijgbaar bij onze penningmeester Hub. Koolen. U kunt de opbergmap bestellen via zijn e-mailadres hubkoolen@gmail.com

De prijs bedraagt € 7,95.

Voorgaande edities van de Bössel

Klik hier om de oudere edities van De Bössel te zien.