De Bössel

Editie 28 verschenen

De 28e uitgave van het verenigingstijdschrift De Bössel is klaar zoals u ziet. De Bössel nr. 28 is vanaf woensdag 28 april 2021 verkrijgbaar bij de volgende adressen: Primera Plantinga, Verheggen Mode en Sport en het Bibliocenter. Het is mogelijk dat u eerst een afspraak moet maken bij bovengenoemde adressen in verband met de coronaperikelen. De prijs is € 4,95. Leden van Heemkundevereniging Heitse ontvangen De Bössel nr. 28 gratis. Voor diegenen die nog geen lid zijn van Heemkundevereniging Heitse is het uitkomen van de 28e uitgave van De Bössel wellicht een goed moment om zich aan te melden als lid van Heemkundevereniging Heitse. Voorgaande uitgaven van zowel De Bössel, de Heitser Kalender en de Kroniek van Heythuysen zijn uitsluitend verkrijgbaar bij het Bibliocenter.

Opbergmap

Er is ook een opberg/verzamelmap verkrijgbaar om de Bössel en Kroniek in op te bergen. In de opbergmap kunnen maximaal 15 Bössels worden verzameld. De map is uitsluitend verkrijgbaar bij onze penningmeester Hub. Koolen. U kunt de opbergmap bestellen via zijn e-mailadres hubkoolen@gmail.com

De prijs bedraagt € 7,95.

Oudere edities van de Bössel

Klik op de afbeelding om te vergroten, in het nieuwe scherm kun je nogmaals klikken om te vergroten.

Druk Escape om terug te gaan naar het overzicht.

De Bössel nr. 27a

De Bössel nr. 27

De Bössel nr. 26

De Bössel nr. 25

De Bössel nr. 24

De Bössel nr. 23

De Bössel nr. 22

De Bössel nr. 21

Klik hier voor De Bössel nummer 11 tot en met nummer 20.

Klik hier voor De Bössel nummer 1 tot en met nummer 10.