De Bössel

De 23ste  uitgave van het verenigingstijdschrift De Bössel is klaar zoals u ziet. Op de foto-expositie van Allerheiligen, zondag 4 november 2018 is Bössel nr. 23 gepresenteerd.

Bössel nr. 23 is inmiddels beschikbaar bij de volgende adressen: Verheggen Mode en Sport, het Bibliocenter en Primera Plantinga. De prijs bedraagt

€ 4,95. Voor diegenen die nog geen lid zijn van Heemkundevereniging Heitse is het uitkomen van de drieëntwintigste uitgave van De Bössel wellicht een goed moment om zich aan te melden als lid van Heemkundevereniging Heitse.

U wordt dan lid met ingang van 2019 en ontvangt in dat jaar in februari De Kroniek van 2018, in mei De Bössel nr. 24 en in november De Heitser Kalender 2020 en De Bössel nr. 25.

Voorgaande uitgaven van zowel De Bössel, de Heitser Kalender en de Kroniek zijn uitsluitend verkrijgbaar bij het Bibliocenter. Deze uitgave van De Bössel 23 wordt gesponsord door Peter van Heugten Edelsmid.

Opbergmap

Er is ook een opberg/verzamelmap verkrijgbaar om de Bössel en Kroniek in op te bergen. In de opbergmap kunnen maximaal 15 Bössels worden verzameld. De map is uitsluitend verkrijgbaar bij onze penningmeester Hub. Koolen. U kunt de opbergmap bestellen via zijn e-mailadres hub.koolen@hetnet.nl . De prijs bedraagt € 7,95.

Oudere edities van de Bössel

Klik op de afbeelding om te vergroten, in het nieuwe scherm kun je nogmaals klikken om te vergroten.

Druk Escape om terug te gaan naar het overzicht.

De Bössel nr. 22

De Bössel nr. 21

De Bössel nr. 20

De Bössel nr. 19

De Bössel nr. 18

De Bössel nr. 17

De Bössel nr. 16

De Bössel nr. 15

De Bössel nr. 14

De Bössel nr. 13

De Bössel nr. 12

De Bössel nr. 11

Klik hier voor de Bössels nummer 1 tot en met nummer 10.